سطح کراتینین 5.9: لازم به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.9: لازم به دیالیز

سطح کراتینین 5.9: لازم را به DiálisisMi سطح فعلی کراتینین سرم 5.9 است، و دکتر از من خواسته است برای شروع دیالیز. آیا دیالیز برای من لازم است واقعا؟ لطفا کمک "آن است که یک ایمیل از صندوق پستی ما، enfermedad-renal@hotmail.com کردم، و این باید یکی از سوالات در مورد افراد مبتلا به کراتینین سرم نگران کرده است. در مقاله زیر، خواهد راه حل.

کراتینین 5.9 بالاتر از سطح طبیعی است، و به این معنی است که کلیه خود را به شدت آسیب دیده است، عملکرد کلیه و بسیار کم است. به طور کلی، اگر سطح کراتینین بیشتر از mg / dl بود 5، بیماران خواهد شد برای دیالیز پیشنهاد شده است. با این حال بیش از حد زباله وجود دارد و مواد سمی در خون است که می تواند علایم شدید از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، و غیره باعث تجمع دیالیز سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا است، و می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر خود. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به طور منظم و اغلب. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت نیز ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی ایجاد کند. بنابراین، آن را یک انتخاب خوب برای کراتینین بالا 5.9 است.

شما می توانید درمان جایگزین روش های درمانی چینی برای کاهش کراتینین بالا 5.9 بدون دیالیز است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای کاهش کراتینین بالا، و آن را بسیار طبیعی تر از هیچ عوارض جانبی در صورت وجود. درمان های ارائه شده برای اصلاح کراتینین بالا 5.9 شامل آلودگی درمان خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.

آلودگی خون درمان می تواند سموم حذف و هدر برای تصفیه خون، و همچنین می تواند عناصر لازم در خون و کلیه ها، که می تواند کلیه تقویت عرضه و ایجاد یک محیط خارجی خوب برای بعد درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و خارجی بر اساس، بنابراین طبیعی است که شما عوارض جانبی ایجاد نمی کند. از همه مهمتر، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه.

تا کنون، ما استفاده از درمان های چینی برای کاهش کراتینین بالا برجسته اند، و بیشتر بیماران از پیشرفت های قابل توجهی به طور موثر. سطح آن بالا کراتینین با افزایش عملکرد کلیوی کاهش می یابد، و بعد از درمان مانع از دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان طب چینی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما می توانید یک دکتر آنلاین به صورت رایگان راهنما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: